Kontaktuppgifter

Uthyrning
bokning@hallstaridklubb.se

Om HARK

Hallsta Ridklubb är en föreningsdriven ridskola. Det innebär att alla som är medlemmar i klubben också ”äger” verksamheten. Dina insatser som klubbmedlem påverkar kvalitet och pris på ridskolan. Det är bra att veta om du tycker att det är något som behöver ändras på. Du kan till exempel få igenom ändringar genom att engagera dig i föreningens styrelse och lämna motioner (förslag) till föreningens årsmöte.

Vi tar gärna emot idéer, förbättringsförslag och synpunkter för att kunna utveckla ridskolan. Även om vi inte kan genomföra allt så är det bra med nya perspektiv på verksamheten. Mejla dina förslag till info@hallstaridklubb.se

På de här sidorna har vi samlat information om vilka som är valda till föreningens styrelse, föreningens ungdomssektion och lite praktisk information om föreningen. Du kan läsa om vilka frågor som diskuteras och beslut som fattas i protokollen från styrelse och årsmöten.

Publicerad: 2022-02-23

Senast uppdaterad: 2022-12-18