Anläggningsavgift

På Hallsta ridklubb finns det möjlighet att nyttja anläggningen med din egen häst. Om du återkommande vill besöka anläggningen rekommenderar vi att du betalar vår anläggningsavgift. Då ingår tillgång till två stora isolerade ridhus samt en stor fibersandsbana utomhus. Det finns en väl tilltagen, belyst parkering där du kan lasta din häst. På anläggningen finns flertalet toaletter och du har även tillgång till duschar och omklädningsrum. Vi rekommenderar också en fika i vår trevliga cafeteria!

Alla som löser anläggningskort uppmanas att ta del av gällande ridhusregler och ska vara medlemmar i HARK.

För bokning eller frågor - kontakta oss på info@hallstaridklubb.se eller 0220-16234.

Helår

2000 kr för en häst. Om du har flera hästar kostar det 1500 kr från och med häst nr 2. Vill du lösa avgiften under pågående år betalar du endast för resterande månader.

Enstaka tillfällen

200 kr för enstaka tillfällen vid enskild ridning

50 kr för enstaka tillfällen under lektion

400 kr/h/person om du vill boka hela ridhuset för dig själv

Tränarkort

500;- Gäller för lektionsridning max 1 gång/vecka. Vår- eller hösttermin.

Medlemsavgift

Medlemsavgiften är 260 kr för juniorer och 360 kr för seniorer per kalenderår. Då behöver vi också få in lite uppgifter om dig, du kan läsa mer om hur du blir medlem via följande länk.

Betalning

Avgifterna faktureras. Enstaka tillfällen kan betalas med Swish till 123 226 55 36, ange "anläggningsavgift" vid betalning.

Välkommen till vår anläggning!