Börja rida!

Så här gör du:

För att boka en plats eller om du undrar något om ridskolan kontaktar du oss i första hand via mejl info@hallstaridklubb.se . Du kan också prova att ringa 0220-16234.

I mejlet är det bra om du berättar hur gammal den som ska rida är, samt en kort beskrivning av ev tidigare ridvana.

Det går bra att man provar någon gång innan man bokar en fast plats i en ridgrupp. Dessa tillfällen kan man betala i samband med att man får den första fakturan. Om man ångrar sig efter dessa provtillfällen betalar man endast för dem.

Ibland har vi kö till ridgrupperna, vilket vi i så fall meddelar när vi svarar er. Vi skriver då upp er på vår kölista och hör av oss så snart det finns någon ledig plats. Det är svårt att säga hur länge man kan få stå på kö, vi gör allt vi kan för att alla så snart som möjligt ska få plats i en ridgrupp.

VARMT VÄLKOMNA TILL RIDSKOLAN!

Publicerad: 2022-09-04

Senast uppdaterad: 2022-11-30