Klubbkläder

HÖÖKs i Västerås

Om du vill köpa klubbkläder via HÖÖKs är det bara att gå in i butiken, prova ut, beställa, betala och hämta på. Vi håller oss till blå kläder samt orange brodyr eftersom det är våra klubbfärger. Brodyren, och ev namn, bekostar du själv. Vi har 20% rabatt på våra klubbkläder.

Priser för brodyr

• Text "Hallsta Ridklubb" på ryggen - 179kr
  • Hallstaloggan - 69kr
  • Namnbrodyr - 69kr

OBS! Det går inte att brodera på de mindre juniorstorlekarna på ridbyxor.

Azzcon

Vill du beställa klubbkläder från Azzcon kontaktar du Hanna och Moa för att få hjälp med vilket sortiment vi har att välja ifrån.

För att ha möjlighet att känna, klämma och prova ut storlekar kan du hålla koll på när vi planrerar in försäljningskvällar. Eller hör av dig så att vi vet att det behöver bokas in ett tillfälle.

Du kontaktar Hanna och Moa via hanna.johansson@hallstaridklubb.se eller moa.nilsson@hallstaridklubb.se