Stallgång nya stallet
Nya ridhuset nyharvat

Uthyrning

Vi har sedan 2017 en ny fräsch anläggning med många faciliteter. Den ligger nära E18 vilket gör den lättillgänglig geografiskt och utformningen inbjuder till verksamhet och arrangemang av hög kvalitet med god säkerhet, ett bra flöde samt att det är trivsamt.

Det finns både möjlighet att hyra anläggningen för ett evenemang eller besöka oss tillfälligt med din häst, dessutom hyr vi ut stallplatser i mån av plats. Du kan läsa mer i menyerna till vänster.

På anläggningen finns:

• 2 isolerade ridhus med måtten 22 x 60 m och 24 x 72 m
  • Utomhusbana med fibersand med måtten 60 x 90 m
  • Stall med 53 permanenta boxar
  • Stor parkering
  • Konferenslokal
  • Rymlig bemannad cafeteria
  • Toaletter, duschar och omklädningsrum
  • Fleralet övriga utrymmer såsom sekretariat, lektionssal m.m.

Vi erbjuder möjlighet för konferenser, kurser, möten och föreningsträffar. Rasutställningar för häst, hund och andra djur. Möjligheter för träningar och tävlingar. Hör av er så undersöker vi möjligheterna för ert evenemang.

Här kan du ladda ner ett informationsblad där du kan läsa mer om anläggningen. För mer information eller för att begära offert kontakta bokning@hallstaridklubb.se

Titta på filmen för att hänga med in i våra fina lokaler.

Publicerad: 2022-09-04

Senast uppdaterad: 2022-11-29