HARK Ungdomssektion

Harkus är Hallsta Ridklubbs Ungdomssektion. Som medlem under 26 år blir du automatiskt med i ungdomssektionen.

Ungdomsektionen har också en styrelse som beslutar om vad Harkus ska göra under året. Styrelsen väljs i början av året på ungomdsektionens årsmöte. Styrelsens uppgift är bland annat att skapa sammanhållning och gemenskap samt att ordna med aktiviteter. Vi strävar alltid efter att alla ska få känna sig sedda och delaktiga. Det är viktigt för oss med en bra stämning på klubben och viktigast av allt, att vi ska ha roligt tillsammans!

Har du några frågor som rör ungdomssektionen är du välkommen att kontakta någon av oss i styrelsen, vi svarar mer än gärna på era frågor och funderingar!

Vi finns även på Instagram Länk till annan webbplats. (länkarna öppnas i nytt fönster)

Kontakt:

Ordförande Lovisa Björklund lovisa.bjorklund@hallstaridklubb.se